Monday, July 19, 2010

saya da redha dgn ape yg blaku..
sy xslahkan sape2..
sume ni terjadi sbb saya..
semoga saya akan lebih tabah n kuat utk hadapi sume ni..
saya ttap akn berdoa sinar 2 masih ade utk saya..
saya yakin saya sedang diuji..
n saya percaya everthing happens 4 reasons..
"ALLAH TIDAK AKN MENGUJI DILUAR KEMAMPUAN HAMBANYA"
saya percaya 2..
saya akn kuat utk hadapi sume 2..
terima kasih untuk sahabat2 yg salu brada d samping saya..
saya twu saya bkn kwan n mnusia yg sempurna utk kamu semua..
terima kasih sbb sudi terima saya seadanya..
trima kasih sbb sdarkan saya yang saya bkn saya tidak keseorangan
trima kasih jgk utk sume yg korang wt utk saya..
untuk nasihatn kata2 semangat 2..
saya mmg perlukan 2 sgt2 skg..
saya yakin saya akan lbih lemah tanpa korg..
saya mintak maaf sbb buat mase skg sy msih xbleh nk gelak sakan cm bse..
saya perlukan mase utk kmbali sperti dlu..
im not pretending,tp all i do is im trying so hard 2 avoid u all from my problems..
bkn niat saya xnk aggap korg sahabat baik saya tp saya xnk korg ssah sbb sy..
ckup dgn ape yg saya lalui skg..
saya da sgt byk mnyusahkan org len..
saya xnk hilang ape yg saya ade skg..
thnx pda "sumone" yg sdarkan saya untuk hargai pe yg saya ade di sekeliling saya..
saya da xsggup nk hilang bnda yg berharga dlm hdup saya lg..
ckup sekali sbb bnda 2 sgt2 menyakitkan..
n saya da xkn mampu nk hadapi lg..
saya letih...saya penat..saya xlarat da..
saya redha dgn sume ni..
semoga ALLAH mempermudahkan perjalanan hidup saya..
amin....
"adkalanya kite perlu menangis agar kite tahu hidup ini bukan sekadar untuk KETAWA..adakalanya kite perlu KETAWA agar kite tahu mahalnya nilai AIRMATA..
bersyukur pada orang yang MENYAKITI kite kerana die MENABAHKAN kite..berterima kasih pada orang yang mengendahkan kite kerana die mngajar kite berdikari..berterima kasih pada org yg MENJATUHKAN kite sbb MEMPERHEBATKAN kemampuan kite..berterima kasih pada org yang MENYIKSA kite krana die menguji KESABARAN & KETABAHAN kite"

No comments:

Post a Comment