Wednesday, July 14, 2010

tagged by qistina

huhuhuhu..hutang tag ngn qistina comey..lovely girlfriend..

Nama panggilan: Ibt..Teh..titeh..Ibu..*ibtisan..ihtisan..ikhtisam..ouhh byk ag pggilan yg vry annoying ble org xpndi sbut nme aku..:)

Saya suka: ckp..org ckp law saya senyap msti de sumting wrong sumwhre..btol ke??hahah

Sahabat-sahabat baik saya: my everything..i am nothing without all of u..:)

Saya tak faham: npe saya susah nk blaja bnda sal kira2..t'lalu slow bab2 ni..bengap sgt asenye..huhuhu...sum1 plis help me out.....

Ramai yang kata saya: sy sombong..ble da kanl bru tw sy ni mmg sgt2 baik..opss t'agkat bakul sdri oke..

Saya paling meluat bila: ade org wt gedik utk menarik phatian org len..ohh plis..pblisti murahan oke!

Aktiviti / program hari ini: dating bsame enchek memok aka hirul mushrif..g bli brg dpur n tkar spek baru..cayaa laa..hahaha

Perancangan hujung minggu: nk save bajet sket sbb dwet da kureng..

Saya rasa kesal bila: sy men2 time skola..c sy xdpt msuk u cm kwn2 yg len..nyesal sgt2..tp let bygone b bygone oke..sy nk wt degree kt u thun dpan!!

Saya rasa saya seorang yang: keras pale..xley nk tgor( hirul salu ckp cm2)..pling pnting baik aty..hehehe.

Pengalaman pahit untuk minggu ini:kena mrah n kna mrah lgi...

Pengalaman manis untuk minggu ini:byk sgt...thnx 4 every1 cheered my days up..

Kali terakhir tengok wayang: da lupe..sbb da lame xtgk wyang..last tgk movie ngn fifi kt one utama..

Dalam seminggu saya akan up-date blog sebanyak: ikot mood dri sndri..

5 Orang yang anda rasa nak tag: xnk tag spe2 bley??

No comments:

Post a Comment